samadsalehi samadsalehi .

samadsalehi

معرفی تولیدات گروه صنعتی حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و یا نرده آهنی پنجره، نقش زیادی در تامین امنیت ساختمان های اداری و مسکونی دارد. بسیاری از ساختمان ها در موقعیتی قرار گرفته اند که پنجره های آن ها از بیرون قابل دسترس است و ساکنان آن ها مواقعی که در خانه حضور ندارند، نگران امنیت منزل خود می باشند که با به کار بستن حفاظ پنجره و سایر وسایل امنیتی مانند درب آکاردئونی، حفاظ آهنی روی دیوار و ... می توانید با خیال راحت از منزل خود خارج شوید.

قبل از انتخاب و خرید حفاظ پنجره باید با انواع و ویژگی های هر کدام از آن ها آشنایی داشته باشید که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترین انتخاب برای ساختمان های نوساز و جدید می باشد. اگر شما برای ساختمان جدید خود یک حفاظ پنجره معمولی انتخاب کنید، در واقع از زیبایی و جلوه نمای ساختمان خود کاسته اید و با وجود هزینه های زیادی که صرف نمای ساختمان کرده اید، جذابیت لازم را در آن نمی بینید.

 

نرده شاخ گوزنی

 

شما می توانید حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهیه نمایید و انتخاب منحصر به فردی داشته باشید.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت های فراوانی با یکدیگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئیات می باشد که آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخیص است. در طرح ها و شکل های حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زیادی وجود دارد که با کمک سازنده ای که تجربیات کافی داشته باشد می توانید مدلی جذاب و زیبا را از میان آن ها داشته باشید.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظی است که سالیان سال در ساختمان ها و پنجره های زیادی مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ایده آلی به شمار می آید.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از سایر انواع حفاظ پنجره می باشد و به همین دلیل قیمت مناسب تری دارد. موقع نصب این نوع حفاظ باید اصولی را رعایت کرد که در صورت عدم رعایت، امنیت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرک یا تاشو در قسمت ورودی خانه نصب می شود. مهم ترین مزیت حفاظ پنجره متحرک این است که در مواقعی که اجازه و امکان نصب انواع دیگر حفاظ پنجره در نمای ساختمان وجود ندارد، می توان به راحتی از این نوع حفاظ استفاده کرد.


نکته اصلی در داشتن حفاظ پنجره متحرک این است که باید یادتان باشد که آن را موقع خروج از منزل ببندید.

در غیر این صورت انگار حفاظی برای پنجره شما وجود ندارد.

قیمت نهایی حفاظ پنجره به عوامل متعددی مانند میزان آهن به کار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزینه ساخت و نصب آن بستگی دارد.

برای کاهش هزینه حفاظ پنجره می توان از نمونه کارهای قبلی و یا طرح های آماده استفاده کرد.

رعایت فاصله مناسب و استاندارد میان میله های افقی و عمودی در حفاظ پنجره، قیمت آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.


معرفی درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از دیگر وسایل ضروری برای تامین حفاظت و امنیت خانه می باشد که در واقع مانند یک دزدگیر عمل می کند. ویژگی اصلی درب آکاردئونی، داشتن قفلی است که با هر کلیدی باز نمی شود، فقط یک کلید دارد و حتی کلید ساز هم برای باز کردن آن باید کلید اصلی را داشته باشد.

 

 

میله های درب آکاردئونی باید از استحکام کافی برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه ای به راحتی نشکند.

شما باید خانه و آپارتمان خود را مانند یک گاو صندوق بدانید و امنیت را در آن هر چه بیشتر برقرار نمایید.

درب آکاردئونی هم ظاهر جذابی به خانه شما می دهد و هم هیچ راهی برای ورود به ساختمان شما باقی نمی گذارد. 

قیمت نصب و ساخت درب آکاردئونی نسبت به مزیت های بی شمار آن بسیار مناسب است و مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت برای تامین امنیت ساختمان شما می باشد. 

ویژگی دیگر درب های آکاردئونی این است که فضای کمتری را نسبت به دیگر انواع درب ها اشغال می کند و به همین دلیل علاوه بر مناطق مسکونی و تجاری برای انباری ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از قفل های مخفی و تعداد حلقه های قفل بیشتر در بدنه درب آکاردئونی، امنیت آن را افزایش می دهد.

درب آکاردئونی از دو گل تا پنج گل وجود دارد که نوع سه گل بهترین مدل این نوع درب می باشد.

منظور از گل، تعداد مشبک های به کار رفته در درب آکاردئونی می باشد.


معرفی حفاظ آهنی روی دیوار

علاوه بر درب و پنجره، دیوارهای خانه هم مخصوصا خانه های ویلایی که دارای دیوارهای کوتاه هستند، به حفاظ نیاز دارند. 

حفاظ آهنی روی دیوار با افزایش ارتفاع دیوار، امکان ورود به داخل ساختمان را به حداقل می رساند.

حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زیبای حفاظ دیوار هستند که جایگزین حفاظ های نیزه ای و یا سیم خاردارهای گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در کنار تامین امنیت کامل، قیمت مناسب تری دارند. اما حفاظ هایی مانند حفاظ لیلیوم به دلیل زیبایی بصری و طراحی فوق العاده ای که دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به دلیل کاربرد و صرفه جویی بیشتر در هزینه ها بررسی می کنیم.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عواملی مانند ضخامت میلگرد های به کار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراکم ردیف ها و نوع جوشکاری و رنگ کاری حفاظ بستگی دارد.

با افزایش ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی قیمت آن هم افزایش می یابد که در ارتفاع های مختلفی مانند یک متر تا یک و نیم متر و 90 سانتی متر تا 120 سانتی متر ساخته می شود. اما خریدار می تواند با توجه به بودجه، نیاز و محدودیت های ساختمان خود ارتفاع های متغیری از 40 سانتی متر تا 200 سانتی متر هم سفارش دهد.


به تعداد ردیف های به کار رفته در طول یک متر از حفاظ شاخ گوزنی، تراکم گفته می شود. بدیهی است که هر چه تراکم بالاتر باشد فضای خالی کمتری در حفاظ شاخ گوزنی دیده می شود و امنیت و قیمت حفاظ بیشتر می شود.

توجه داشته باشید که سودجویان در بحث تراکم بیشترین کم فروشی را دارند و با کم کردن وزن حفاظ و تغییراتی در شکل ظاهری و یا استفاده از میلگردهای نازک و رنگ بی کیفیت، حفاظی با قیمت پایین تر و امنیت ضعیف تر به خریدار می فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزنی، دو نوع جوشکاری با گاز دی اکسید کربن و جوشکاری الکترود وجود دارد.

جوشکاری تحت گاز دی اکسید کربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش می شود و اتصال محکم تری در بین قطعات  خواهیم داشت.

جوشکاری الکترود، اتصال ضعیف تر و قیمت پایین تری نسبت به جوشکاری با گاز دی اکسید کربن دارد.

برای رنگ کاری حفاظ روی دیوار، دو نوع رنگ مایع و رنگ کوره ای الکترو استاتیک به کار می رود.

رنگ کوره ای الکترواستاتیک به دلایلی مانند ماندگاری و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودری، نیاز به کوره پخت رنگ و زمان رنگ آمیزی بیشتر، قیمت بالاتری دارد.

 

معرفی سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زیبایی بیشتری به نمای ورودی ساختمان شما می دهد و در بعضی مدل ها نقش یک حفاظ ایمن را هم ایفا می کند.

سر درب مدرن، سر درب سنتی و کلاسیک و سر درب لاکچری از انواع سر درب ها می باشد که با توجه به نمای ساختمان خود می توانید آن ها را انتخاب کنید.

از مزایای استفاده از سر درب، پوشش کامل درب و ستون های درب و جلوگیری از کثیف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان یک سقف کاذب برای محافظت از درب در مقابل عوامل جوی  می باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۵:۳۷ توسط:samad موضوع: نظرات (0)

ثبت آگهی در نیازچه

تبلیغات رایگان برای چه کسانی به درد میخورد؟

تبلیغات رایگان برای کسانی که میخواهند کسب و کار خود را رونق ببخشند، پیشنهاد بسیار خوبی است و دو حالت دارد، یا تبلیغات را انجام می دهید و پیشرفت می کنید یا بدون تبلیغات ادامه می دهید که دیر یا زود از گود رقابت خارج خواهید شد. این حقیقت دارد. پس مطمئن باشید تبلیغات رایگان ما نتیجه مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

اخیرا فروش کالاها و خدمات در سایت ها و شبکه های اجتماعی بسیار رونق گرفته است. بسیاری از تولیدکنندگان از طریق تبلیغات به رشد و توسعه رسیده اند. تعداد کاربران اینترنتی هر روز در حال افزایش است. به همین دلیل تبلیغات تاثیری بسیاری بر رونق کسب و کار دارد. تبلیغات رایگان ابعاد گسترده ی دارد. مهم ترین هدفی که تبلیغات اینترنتی به دنبال آن هستند افزایش فروش و شناخت مخاطبان به محصولات است. آگهی اینترنتی روش های مختلفی دارد که عبارت است از:

  • تبلیغات همسان

  • تبلیغات از طریق موتور جستجو

  • تبلیغات بنری

  • تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی

تبلیغات همسان قصد دارد که نظر مخاطبان خود را از طریق مشکلات جذب کند. این روش تبلیغات هوشمندانه است. تبلیغات از طریق موتور جستجو به این هدف است که در یک مدت زمان کوتاه و با هزینه ی مناسب محصولات شما را تبلیغ کنند.  این نوع تبلیغ از طریق عنوان و تکرار کلمات اصلی انجام میشود‌. تبلیغات بنری با عضو شدن در یک سایت و بنر خود را با ثبت در آن انجام میشود. امروزه شبکه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل میدهند و کاربران زیادی هم در این شبکه ها فعال هستند.  شبکه های که تبلیغات در آن موثر است مانند توییتر و فیسبوک و تلگرام است.

 

مزیت های ثبت آگهی رایگان

آگهی ابزاری است که در مقابل پرداخت هزینه، محصولات خود را به مخاطبان معرفی میکند. آگهی ها مزایای دارند که عبارت است از:

  • تشویق مشتریان به خرید بیشتر

  • اثبات محصول

  • پوشش وسیع تر

  • مخاطبان هدفمند

  • اطلاع رسانی بیشتر

آگهی ها انواع مختلفی دارند مانند:

  • آگهی تیزر

  • آگهی رپرتاژ

  • حک آرم

  • زیر نویس

  • دعوت به تماشا

  • نشان آگهی

آگهی تیزر در تلویزیون و رادیو انجام میشود و مدت تبلیغ آن۲۰تا۴۰ثانیه است. آگهی رپرتاژ مانند مستند است و کمترین زمان گزارش آن۱۲۰ثانیه است. حک آرم هم در تلویزیون است زمان تبلیغ آن حداقل ۵دقیقه است. دعوت به تماشا هم در موقعیت های است که در تلویزیون برنامه ی در حال پخش است و بین آن آگهی پخش میشود و اخیرا بسیار رایج شده است. زیرنویس هم در تلویزیون انجام می گیرد و مدت پخش آن۱۵ثانیه است. نشان آگهی شامل نمایش نام،نشان تجاری، به صورت روزانه از شبکه های صدا و سیما انجام میشود. ثبت آگهی رایگان بهترین روش رونق در کسب و کار میباشد. آگهی اینترنتی همانطور که از نامش معلوم است در اینترنت انجام میشود.

چرا باید از نیازمندی های آنلاین استفاده کنیم؟

  • برای فروش محصولات

  • برای اطلاع رسانی

  • برای کسب آرای مردم

یک وبسایت اگر اقدام به تبلیغات رایگان بکند باید ویژگی های داشته باشد مانند:

  • توانایی دسته بندی آگهی ها

  • بهره بردن از کلمات کلیدی

  • درج لینک

  • درج تصویر

برای درج آگهی در اینترنت، سایت های زیادی وجود دارد. اولین گام برای تبلیغات رایگان در اینترنت باید یک سایت خوب را انتخاب کنید. همچنین  باید سایتی که انتخاب میکنید دارای اعتبار باشد. سایت خوب، سایتی است که روزانه هزاران بازدید داشته باشد. تبلیغات رایگان در چنین سایت هایی یک فرصت عالی است. تبلیغات رایگان در این سایت گسترده است و همه جنبه ها را در برمیگیرد مانند:

  • املاک

  • گردشگری

  • خودرو

  • پزشکی 

  • صنعت

  • ساختمان

  • آموزش

نیازمندی های آنلاین شامل چه مواردی میشود؟

  • تقسیم بندی مجزا

  • قابل تفکیک بر اساس مکان

  • کاربری راحت

  • سرعت لود بالا

  • داشتن پکیج های متفاوت

  • سئو مناسب

برای آسانی کار بازدیدکنندگان و تبلیغ کنندگان بهتر است که تبلیغات رایگان دارای تقسیم بندی های مختلف باشد. قابلیت تفکیک مکان ها برای وب سایت های تبلیغاتی مهم است چون مکان های مختلف از آن برای تبلیغات استفاده می کنند. سایت تبلیغات رایگان چون دارای مشتریان مختلفی می باشد باید کاربری آن به شکلی باشد که همه افراد به راحتی بتوانند از این سایت بهره ببرند. سایت تبلیغات رایگان باید سرعت لود بالای داشته باشد چون امکان دارد هر دقیقه تعداد کاربران زیاد شود پس باید سرعت لود بالا باشد تا کارها سریعتر انجام شود. یک سایت تبلیغات رایگان باید پکیج های گوناگونی داشته باشد تا هر کاربر بتواند متناسب با نیازهایش  آگهی های خود را ثبت کند. این پکیج ها به سه دسته تقسیم میشوند که عبارت است از:

  • پکیج برنز ای

  • پکیج نقره ای

  • پکیچ طلایی

یک سایت تبلیغات رایگان باید سئو مناسبی داشته باشد یعنی باید بهینه سازی زیادی داشته باشد. که افراد بتوانند از آگهی ها بازدید بیشتری بکنند. تبلیغات رایگان در عصر حاضر جوابگو نیاز های جامعه است. تبلیغ  برای این است که ما برای رسیدن به اهدافمان کمک کنیم.  اخیرا تبلیغات رایگان به یک تجارت و صنعت بزرگ تبدیل شده است. سالانه هزینه های زیادی صرف تبلیغات می شود. یکی از مهم ترین مزایای تبلیغات به صرفه بودن است یعنی با هزینه کمتر آگهی های خود را تبلیغ کنید. تبلیغات رایگان اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی مخاطبان بیشتری را جذب میکند. شما زمانی که با مزایای تبلیغات رایگان آشنا شوید میفهمید که این سایت بسیار بهتر و خوب تر از سایر سایت های تبلیغاتی میباشد. در سال های گذشته تبلیغات رایگان  در اینترنت برای فروش محصولات رشد بسیار چشمگیری داشته است.

 

انواع سبک و اهداف تبلیغات

تبلیغات سبک های مختلفی دارد. همچنین اهداف های متعددی دارد.سبک های تبلیغات عبارت است از:

  • تبلیغات آگاهی دهنده

  • تبلیغات تشویق کننده

  • تبلیغات یادآوری کننده

  • تبلیغات محیطی

  • تبلیغات مدرن

  • تبلیغات اینترنتی

اهداف تبلیغات عبارت است از:

  • معرفی محصولات به بهترین شیوه و روش ممکن

  • گسترش دادن کسب و کار شما به بهترین وجه

  • میزان سود شما را در کسب و کار افزایش میدهد

  • واسطه ها را از بازار از بین میبرد

  • مشتریهای جدید را جذب میکند همچنین مشتریهای قدیم‌ را حفظ میکند

  • مشتری ها را از قیمت های جدید در بازار آگاه میکنند

  • خدماتی را که به کاربران ارائه میدهد برای شما عزیزان شرح میدهد

  • همواره مصرف کننده را ترغیب میکند که او به این کالا در آینده نزدیک نیاز خواهد داشت

  • به طور حرفه ای مشتری را برای خرید کالای شما معتقد میکند

تبلیغات آگاهی دهنده یعنی مشتری ها را از وجود کالاهای جدید آگاه می سازد. تبلیغات ترغیب کننده یعنی مشتری را برای خرید کالای شما تحریک و تشویق میکند. تبلیغات یاد آوری کننده یعنی همواره به خدماتی که میتوانید به مشتری ارائه دهید را تکرار میکند تا در ذهن مشتری ها یاد آوری شود. تبلیغات محیطی به دو نوع تبلیغات داخلی و خارجی تقسیم میشود  تبلیغاتی که در بالای مغازه ها ، کاتالوگ و غیره است را تبلیغات داخلی مینامند. تبلیغات که در مکان های سرپوشیده انجام می شود مانند مترو و غیره.  تبلیغات خارجی نامیده میشود. تبلیغات مدرن و اینترنتی هم منظور از شبکه های اجتماعی است.

 

تبلیغات رایگان اینترنتی خود را به ما بسپارید .

با توجه به اینکه دنیا در حال پیشرفت و توسعه و گسترش میباشد، آگهی رایگان اینترنتی بسیار گسترده شده است و مشتریان زیادی دارد. شما مخاطبان عزیز میتوانید  تبلیغات خود را به ما بسپارید و در کسب و کار خود بهترین نتیجه را داشته باشید همچنین ما به شما تضمین میکنم که کسب و کار شما با تبلیغات سایت ما رونق میگیرد. سایت ما در تبلیغات بسیار حرفه ای و هوشمندانه کار میکند پس نگران هیچی نباشید. کسب و کار از شما، تبلیغ و شناساندن آن با ما. پس وقت را از دست ندهید و همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع: https://niazcheh.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۶:۲۳ توسط:samad موضوع: نظرات (0)

رابطه جنسی بعد از ازدواج دچار چه نوساناتی می شود؟

رابطه جنسی بعد از ازدواج دچار چه تغییراتی می شود

آیا ازدواج عشق را می کشد؟ براساس نتایج تحقیقات ، با افزایش سن ازدواج ، شادابی در زندگی جنسی تغییر می کند. در اینجا رابطه جنسی با سالها ازدواج وجود دارد.

در فیسبوک به اشتراک بگذارید با توییتر به اشتراک بگذارید
آیا ازدواج عشق را می کشد؟ براساس نتایج تحقیقات ، با افزایش سن ازدواج ، شادابی در زندگی جنسی تغییر می کند. در اینجا رابطه جنسی با سالها ازدواج وجود دارد.
در حالی که تعداد دفعات برقراری رابطه جنسی در زوجینی که در سالهای اول ازدواج خود هستند 2-3 بار در هفته است ، این تعداد حتی در 3 بار در سال می تواند در ازدواجهای بالای 15 سال کاهش یابد. زوج های متاهل آمریکایی در پاسخ به این سؤال پرسیدند: "چند بار عاشق عشق می شوید؟" جواب سوال شما را غافلگیر خواهد کرد. در اینجا تعداد دفعات رابطه جنسی بر اساس سالها در ازدواج ...
همه چیز در مورد SEKSUALITY
کسانی که بین 0 تا 7 سال ازدواج کرده اند:
وی گفت: "من 33 ساله هستم ، همسرم 29 ساله است. ما 3 سال با هم هستیم و 1 سال است که با هم ازدواج کرده ایم. ما به طور متوسط هفته ای یک بار رابطه جنسی داریم. " وی گفت: "ما 3 سال است که با همسرم ازدواج کرده ایم و یک بچه داریم. ما به طور متوسط هفته ای 2 بار رابطه جنسی داریم. با این حال ، گاهی اوقات این تعداد افزایش می یابد. این تعداد برای ما خیلی مهم نیست. ما با هم بسیار خوشحالیم و رابطه جنسی فقط بخشی از روابط ماست. وی گفت: "ما 5 سال با هم هستیم ، اما حدود 1 سال و نیم است که با هم ازدواج کرده ایم. ما هفته ای 3 بار عشق می کنیم. ممکن است فکر کنید که بعد از 5 سال کسل کننده شده است. با این وجود خواسته ها و نیازهای خود را به یکدیگر توضیح می دهیم. ما این کار را فقط برای رابطه جنسی خارق العاده انجام نمی دهیم. این رابطه ما را تقویت می کند. وی گفت: "من 29 ساله هستم ، همسرم 26 ساله است. ما 2 سال است که با هم هستیم و حدود یک سال است که با هم ازدواج کرده ایم. ما هفته ای 2 یا 3 بار عشق می کنیم. من می خواهم هفته ای 1 یا 2 بار عشق بورزم ، همسرم 5 یا 6 بار رابطه جنسی را ترجیح می دهد. " وی گفت: "ما حدود 2 سال است که ازدواج کرده ایم و فرزندی نداریم. ما هفته ای 1 یا 2 بار عشق می کنیم. ما با همسرم در مناطق زمانی مختلف کار می کنیم و آخر هفته های ما بسیار شلوغ است. ما از این وضعیت بسیار ناراضی هستیم ، اما یکدیگر را خیلی دوست داریم. "
کسانی که بین 7 تا 15 سال ازدواج کرده اند:
وی گفت: "ما 7 سال است که ازدواج کرده ایم و 1 فرزند داریم. در حالی که ما روزانه 1 یا 3 بار عشق می ورزیم ، هفته ای 1 یا 3 بار عشق می ورزیم. " ما حدود 8 سال است که ازدواج کرده ایم. ما در 10 روز یک بار عشق می ورزیم. همسرم در ماه سوم بارداری است ... "" ما 15 سال است که ازدواج کرده ایم. به طور متوسط ، هفته ای 3 بار عاشق عشق می شویم ، اما گاهی اوقات هر روز اتفاق می افتد. ما هر روز صحبت می کنیم و به یکدیگر علاقه مند می شویم. ما فکر می کنیم این مهم تر از رابطه جنسی است. " وی گفت: "ما 14 سال است که با هم هستیم و 11 سال است که ازدواج کرده ایم. ما 4 فرزند داریم. ما به طور معمول در هفته 5 بار عشق می کنیم. ما حدود 15 سال است که ازدواج کرده ایم. ما هر دو کار داریم و یک پسر 5 ساله داریم. بعضی اوقات ما نمی توانیم هفته ای 3 بار عشق بورزیم ، گاهی اوقات اینگونه نیستیم. ما 15 سال است که ازدواج کرده ایم. ما این قانون را داریم که 4 بار در هفته عشق ورزیم. کلمه "قانون" ممکن است عجیب به نظر برسد. با این حال ، این وضعیت ،
کسانی که بیش از 15 سال است که ازدواج کرده اند:
ما 17 سال است که ازدواج کرده ایم. ما سالانه 2 یا 3 بار عشق می ورزیم. " وی گفت: "ما 30 سال با هم هستیم و 25 سال است که ازدواج کرده ایم. ما 2 بچه داریم ما هفته ای 3 یا 5 بار عشق می کنیم. وقتی عشق را دوست نداریم با بوسه و بغل کردن به یکدیگر علاقه مند می شویم. "من 55 ساله هستم و 32 سال است که ازدواج کرده ام. ما هفته ای 2 بار عاشق عشق می شویم ، گاهی اوقات حتی می تواند کمتر باشد. "من 45 ساله هستم ، همسرم 46 ساله است." ما 21 سال است که ازدواج کرده ایم و اکنون تصمیم گرفته ایم جداگانه زندگی کنیم. ما حدود 5 سال است که عشق را دوست نداریم. ما 20 سال است که ازدواج کرده ایم. بعضی اوقات ما ماهانه 3 بار عشق می کنیم ، گاهی اوقات 1 بار در 2 هفته. این وضعیت با توجه به سرعت زندگی ما تغییر می کند. خوب است که در بعضی از صبح ها رابطه جنسی آرام داشته باشید ، گاهی اوقات یک ساعت طول می کشد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۵:۲۶ توسط:samad موضوع: نظرات (0)

با خیال راحت در دماهای بالا ورزش کنید

با خیال راحت در دماهای بالا ورزش کنید
در طول تابستان ، ورزش "آسان" می شود ، بنابراین افراد زیادی با دویدن ، بازی بسکتبال یا باغبانی به ورزشگاهها و سالن های بدنسازی می روند. اما وقتی جیوه بالا می رود ، ورزش "آسان" به یک عمل جسمی عظیم بر روی بدن شما تبدیل می شود. اگر سیستم تنظیم دمای بدن شما "بیش از حد" باشد ، شما در معرض خطر افزایش گرما هستید. در اینجا ما در مورد آنچه اتفاق می افتد در هنگام ورزش دمای بدن افزایش می یابد صحبت می کنیم ، اما همچنین برخی از نکات اساسی برای محافظت از خود در برابر گرمای شدید.

بدن گرما را به 4 روش کاهش می دهد:

آسیب پذیری - جایی که گرما از یک جسم جامد به دیگری منتقل می شود. حمل و نقل همیشه از گرمترین جسم گرفته تا جالبترین جسم است.تابش - جایی که گرما به شکل اشعه مادون قرمز از بین می رود.گرمای هوا - سیکلوترم - جایی که گرما از بدن به هوای اطراف منتقل می شود. برای این اتفاق می افتد که دمای هوا باید سردتر از دمای پوست باشد. باد نمونه خوبی است.تبخیر - جایی که عرق منجر به از دست رفتن گرما از بدن می شود.
نقش عرق کردن در هنگام ورزش چیست؟
عرق کردن هنگام ورزش بسیار مهم است و در تنظیم دمای بدن بسیار کمک می کند به شرط آنکه عرق به راحتی تبخیر شود. در شرایط گرم و مرطوب به طور هم زمان مراقب باشید ، زیرا رطوبت بیش از حد در هوا باعث تبخیر عرق شما می شود ، بنابراین دمای بدن شما می تواند به سرعت بالا رود. یک فرد متوسط ​​در بدن ما 2 تا 4000،000 غدد عرق دارد.

مرکز تنظیم دما در بدن شما Subarachnoid نامیده می شود. با کمک هیپوتالاموس در شرایط بسیار گرم ، مقدار عرق زیاد می شود ، عرق کردن زودتر شروع می شود ، عرق بهتر در تمام بدن توزیع می شود ، فرومایه تر می شود (کمتر شور) و حجم خون افزایش می یابد.

نکاتی برای ورزش در آب و هوای گرم
در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید هنگام انتخاب خود به دنبال آنها باشید:

از عملکرد اوج (حداکثر عملکرد) انتظار نداشته باشید - قلب شما سخت تر کار می کند و بیشترین مقدار ممکن خون به عضلات منتقل نمی شود.لباس باید شل ، جاذب و رنگی سبک باشد تا گرما را منعکس کند.رنگ ادرار خود را کنترل کنید. اگر زرد تیره است و سبک نیست ، آب بیشتری بنوشید!بهتر است در طول روز "گسترش" بخورید. وعده های غذایی کوچک ، بزرگ و سنگین را ترجیح ندهید. در تابستان او اغلب از وعده های غذایی سبک و ورزش می خواهد. بنابراین بله وعده های غذایی سبک و مکرر (6-8 وعده غذایی).دستور العمل های ساده و پخت و پز. شما سس های سنگین را ترجیح نمی دهید و همچنین وقت زیادی را در فضای گرم آشپزخانه خود با چشمان روشن و اجاق گاز ندارید. روزهای گرم به سادگی در پخت و پز و خوردن منابع غذایی خام نیاز دارند (منظور ما گوشت و تخم مرغ نیست بلکه منظور ما سالاد ، سبزیجات و میوه است) بنابراین شما وقت زیادی برای آشپزخانه و اجاق گاز ندارید.قبل ، حین و بعد از ورزش آب بنوشید. 1-2 بطری آب ساعت یا دو ساعت قبل از ورزش یک ضروری است. یک استراحت کوتاه هر 20 تا 30 دقیقه برای هیدراتاسیون شما ، با جسم های بزرگ ، بسیار مهم است. مقدار کافی آب یا الکترولیت بلافاصله پس از ورزش (بیش از 1 لیتر) لازم است.اگر بیش از 60-90 دقیقه ورزش کنید ، نوشیدنی های جایگزین الکترولیت مورد نیاز است.آب بخور شما یک دلیل دیگر برای خوردن میوه و سبزیجات در روزهای گرم دارید ، زیرا اینگونه شما "آبرسانی می خورید"! میوه هایی مانند هندوانه ، خربزه ، سبزیجات هلو مانند کاهو ، خیار ، گوجه فرنگی به صورت روزانه و به مقدار زیادی احتیاج دارند (8 تا 11 وعده در روز میوه و سبزیجات).از ضد آفتاب استفاده کنید - نه بر اساس روغن دباغی (تبخیر ...)
اگر بدن با ورزش گرم کردن آشنایی نداشته باشد ، در این شرایط شما را در حدود 10-14 روز ورزش می کند تا به طور کامل سازگار شوید. بنابراین برای نتایج خوب یا بهتر صبور باشید!

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۰:۲۲ توسط:samad موضوع: نظرات (0)

تأثیر آموزش بر روی مورفولوژی ماهیچه ها

تأثیر آموزش بر روی مورفولوژی ماهیچه ها
طرح ریزی


بیشتر شما تصمیم گرفته اید ، در مقطعی از زندگی خود ، برای دستیابی به هدفی که تعیین کرده اید ، یک برنامه ورزش را دنبال کنید. اما چند نفر از شما تغییرات مورفولوژیکی را که هر نوع تمرین به سیستم عضلانی شما می بخشد ، می دانید؟ و آیا هدفی که تعیین کرده اید (به عنوان مثال ، افزایش توده عضلانی) با نوع تمرینی که انتخاب کرده اید ، دست به دست می شود؟

ماهیچه های اسکلتی انسان از انواع مختلفی از فیبرهای عضلانی تشکیل شده است.

چه نوع الیاف ماهیچه ای وجود دارد؟
بر اساس خصوصیات بیوشیمیایی و هیستوشیمیایی آنها ، فیبرهای عضلانی اسکلتی انسان به سه نوع اصلی تقسیم می شوند: I ، IIA ، IIX. این سلول ها توانایی چشمگیری در تغییر مورفولوژی و معماری خود برای سازگاری با محرک های محیطی مانند ورزش دارند.

الیاف ماهیچه ای نوع I
فیبرهای عضلانی نوع I از نظر ظاهری مایل به قرمز (به دلیل افزایش میزان میوگلوبین) ، تراکم میتوکندری بالا ، اکسیداتیو بالا و ظرفیت گلیکولیتیک پایین ، محتوای تری گلیسیرید بالا و تراکم مویرگی بالا وجود دارد.

فیبرهای عضلانی نوع IIA
فیبرهای عضلانی IIA دارای چگالی میتوکندری بالا ، ظرفیت اکسیداتیو و گلیکولیتیک بالا ، فروشگاه های گلیکوژن قابل توجه و تراکم مویرگی متوسط ​​تا زیاد است.

الیاف موسیقی نوع IIX
فیبرهای عضلانی IIX دارای چگالی میتوکندری کم ، ظرفیت گلیکولیتیک اکسیداتیو اما بالا و تراکم مویرگی کم است.

خواص هر نوع فیبر عضلانی چیست؟
همچنین مطالعه شده است که حداکثر سرعت انقباض در مقایسه با الیاف نوع II از فیبرهای عضلانی نوع I به طور قابل توجهی پایین است.همچنین به نظر می رسد که الیاف نوع I از نظر قدرت و قدرت به میزان قابل توجهی کمتری تولید می کنند ، اما مقاومت بیشتری در برابر خستگی نسبت به الیاف نوع II: در مورد الیاف سریع انقباض ، مشاهده شده است که الیاف از نوع IIX در مقایسه با الیافی از نوع IIA سرعت بالاتری و سرعت تولید انقباض دارند.

درصد فیبرهای عضلانی در انسان چگونه تشکیل می شود؟
در بین انسانها ، درصد زیادی از توزیع درصد فیبرهای عضلانی در ماهیچه های اصلی تغییر زیادی دارد. این به معنای عملی به این معنی است که هر فرد و هر عضله از درصد متفاوتی از فیبرهای عضلانی نوع I و II تشکیل شده است. ورزشکاران مقاومت دارای درصد بالاتری از فیبرهای عضلانی نوع I هستند ، در حالی که دوندگان از راه دور و ورزشکاران قدرت به طور کلی درصد بالاتری از فیبرهای عضلانی دارند. II ، در استخوان ران گسترده ای یا در معده. بیشترین درصد الیاف نوع II در ورزشکاران جاده 100 متری به آنها امکان می دهد در مقایسه با ورزشکاران استقامتی که درصد بیشتری از الیاف نوع I دارند ، قدرت عضلات بیشتری را تولید کنند.

تفاوت در توزیع فیبر عضلانی در بین ورزشکاران منجر به ایجاد سؤال معقول در مورد دستیابی به ساختار عضلانی یا تعیین ژنتیکی شده است. اگرچه به این سؤال پاسخ واضحی داده نشده است ، اما به نظر می رسد که درصد توزیع فیبرهای عضلانی با سرعت کند و سریع تحریک تا حد زیادی توسط عوامل ارثی مشخص می شود. با این حال به نظر نمی رسد که مورد مشابهی با الیاف IIA و IIX باشد که از طریق ورزش و بی تحرکی می توانند نسبتاً به راحتی از یک نوع به نوع دیگر تبدیل شوند.

چگونه نوع آموزش تغییر مورفولوژی الیاف را تغییر می دهد؟
1. توزیع الیاف
تحقیقات نشان داده است که آموزش مقاومت به شدت بالا می تواند توزیع الیاف نوع IIX را کاهش دهد و در عین حال الیاف نوع IIIA را افزایش دهد ، در حالی که درصد فیبرهای نوع I بدون تغییر باقی می ماند.

در مقابل ، به نظر نمی رسد تمرین هوازی و تمرینات قدرتی باعث ایجاد تغییرات چشمگیر در توزیع فیبر ماهیچه ای شوند.

2. سطح عرضی فیبرهای عضلانی
همچنین شناخته شده است که تمرینات با شدت زیاد باعث افزایش سطح عرضی فیبرهای عضلانی می شود.

در مقابل ، تمرین قدرتی اگرچه باعث افزایش قابل توجه در تولید قدرت و عملکرد ورزشی می شود ، اما باعث ایجاد تغییرات اساسی در سطح عرضی فیبرهای عضلانی نمی شود.

همچنین مشاهده شده است که ورزش هوازی ، اگرچه باعث افزایش تنفس قلبی (VO2 max) و استقامت عضلات می شود ، اما باعث افزایش قابل توجهی در سطح عرضی فیبرهای عضلانی نمی شود.

3. معماری فیبر
سرانجام ، معماری فیبرهای عضلانی (ضخامت ، زاویه اتصال بسته های عضلانی به اپی و طول بسته های عضلانی) ممکن است قدرت و تمرین قدرت را تغییر دهد.

در نتیجه
مشاهده می شود که بسته به نوع تمرینی که انجام می دهید ، تنظیمات مناسبی در بدن خود دارید. نظر نویسنده این است که انواع آموزش (ایروبیک ، قدرت ، اضافه کاری و قدرت) را در طول سال با ساختار و نظم مناسب انجام دهد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۸:۵۸ توسط:samad موضوع: نظرات (0)